Trek Bisiklet markasını keşfedin Markayı Keşfet →

Top Fuel 9.8 GX AXS Gen 4

Stok Kodu: FUEL9.8GXGEN4AXS
Havale indirimi: 10.000 TL
420.000
BEDEN
MEDIUM MEDIUM/LARGE
RENK
SİYAH

Senin tarzın 

Bu bisiklet, hızlı, enerjik ve macera tutkunu sürücüler için tasarlanmış. Trail parkurlarında hem günlük sürüş hem performans odaklı yarış için uygun — senin stilin, dengeli ve dinamik olmayı seviyor.

Aldığınız teknoloji

Gen 4 Top Fuel modeli, karbon kadro ve 120 mm’lik tam süspansiyon ile güçlü bir temel sunar. RockShox süspansiyon bileşenleri, SRAM GX Eagle AXS kablosuz 12 vites sistemi ve geniş lastikleriyle hem inişlerde hem çıkışlarda stabilite ve verim sağlıyor.

Son söz

Hız ve dengeyi bir arada isteyen trail tutkunları için ideal bir partner: Top Fuel 9.8, senin sınırlarını zorlamak ve her sürüşü unutulmaz kılmak için hazır.

?Neden seveceksin

  1. Trail Uyumlu Tasarım: Hafif karbon kadro ve 120 mm tam süspansiyon, parkurlarda yüksek hız ve kontrol sağlar.
  2. Kablosuz Vites Konforu: SRAM GX Eagle AXS 12 vites kablosuz sistem ile vites geçişleri hızlı, hassas ve güvenilir.
  3. Güçlü Süspansiyon: RockShox ön ve arka süspansiyon, inişlerde sarsıntıyı absorbe ederek sürüş konforunu maksimuma çıkarır.
  4. Her Yere Hazır Lastikler: Geniş ve agresif lastikler, trail ve teknik arazi koşullarında mükemmel yol tutuşu sunar.

Özellikleri

Top Fuel’ı Kendine Göre Şekillendir

Hafif parçalar ve 120 mm’lik bir maşa ile Top Fuel’ı tüy kadar hafif yapabilir, ya da ekstra esneklik için 140 mm maşa ve 130 mm uzun stroklu arka amortisör seçebilirsin. Daha uzun bir dropper ve MX tekerlekler için yer, Top Fuel’ı en eğlenceli trail bisikleti hâline getirmene olanak tanır.

4 Yönlü Mino Link

Süspansiyon ve geometrini dört farklı şekilde kolayca ayarlayabilirsin. Tek bir hareketle, daha progresif veya daha yumuşak süspansiyon kullanabilir; baş borusu açısını ve orta göbek yüksekliğini daha dik veya daha alçak şekilde değiştirebilirsin.

Yeni Dahili Depolama ve BITS Çantaları

Yeni dahili kadro çantaları, sırt çantasını kullanmadan sürüş esansiyel eşyalarını yanına almanı kolaylaştırır.

Aktif Frenleme Pivotu (Active Braking Pivot)

Active Braking Pivot, mühendislerimizin süspansiyonun ivmelenme ve frenleme kuvvetlerine bağımsız olarak nasıl tepki vereceğini ayarlamasına olanak tanır. Bu sayede en çok ihtiyaç duyduğun anda daha güvenli ve kontrollü sürüş sağlarsın.

Teknik Özellikler

Tüm bileşenler önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir.

Kadro & Maşa
Kadro OCLV Mountain Carbon, dahili depolama, konik baş borusu, içten kablo yönlendirme, alt boru koruması, alüminyum rocker bağlantı, 4 yönlü Mino Link, ABP (Active Braking Pivot), Boost148, 120 mm süspansiyon hareketi
Maşa RockShox Pike Select+, DebonAir yay, Charger 3.1 RC2 damper, konik boğaz, 44 mm offset, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 130 mm süspansiyon hareketi
Arka Amortisör RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185 mm x 50 mm
Döner Aksam
Ön Tekerlek

Beden S: Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6 cıvatalı, Boost110, 15 mm thru axle, 27.5"

Beden M, ML, L, XL: Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6 cıvatalı, Boost110, 15 mm thru axle, 29"

Arka Tekerlek

Beden S: Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6 cıvatalı, Boost148, 12 mm thru axle, 27.5"

Beden S (Alternatif): Bontrager Line Comp 30, 6000 Serisi Alüminyum, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6 cıvatalı, SRAM XD freehub, Boost148, 12 mm thru axle, 27.5"

Beden M, ML, L, XL: Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6 cıvatalı, Boost148, 12 mm thru axle, 29"

Beden M, ML, L, XL (Alternatif): Bontrager Line Comp 30, 6000 Serisi Alüminyum, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6 cıvatalı, SRAM XD freehub, Boost148, 12 mm thru axle, 29"

Arka Mil Bontrager Switch thru-axle, çıkarılabilir kol
Jant Telleri 14 g paslanmaz çelik, siyah
Lastik

Beden S: Bontrager Gunnison RSL XT, Tubeless Ready, üçlü bileşik, aramid tel, 120 tpi, 27.5x2.40"

Beden M, ML, L, XL: Bontrager Montrose RSL XT, Tubeless Ready, üçlü bileşik, aramid tel, 120 tpi, 29x2.40"

Beden M, ML, L, XL (Alternatif): Bontrager Gunnison RSL XT, Tubeless Ready, üçlü bileşik, aramid tel, 120 tpi, 29x2.40"

Lastik Sıvısı Bontrager TLR sızdırmazlık sıvısı, 180 ml / 6 oz
Jant Şeridi Bontrager TLR
Maksimum Lastik Ölçüsü Kadro: 29x2.50" Maşa: Üreticiye göre
Vites Sistemi
Vites Kolu SRAM AXS POD
Arka Aktarıcı SRAM GX Eagle AXS, T-Type
Aynakol SRAM GX Eagle, T-Type, DUB, 30T, 55 mm zincir hattı, 170 mm kol
Orta Göbek

SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA dişli

Ruble SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 vites
Zincir SRAM GX Eagle, T-Type, 12 vites
Maksimum Aynakol Dişlisi: 1x: 34T, minimum 30T
Batarya SRAM AXS batarya paketi (şarj cihazı dahil)
Bileşenler
Sele Verse Short Comp, çelik raylar, 145 mm genişlik
Sele Borusu

S: Bontrager Line Dropper, 100 mm hareket, MaxFlow, içten kablo yönlendirme, 34.9 mm, 310 mm uzunluk

M, ML, L, XL: Bontrager Line Dropper, 170 mm hareket, MaxFlow, içten kablo yönlendirme, 34.9 mm, 450 mm uzunluk

Gidon ve Boğaz (Integrated Handlebar/Stem)

S: Bontrager RSL Entegre gidon/boğaz, OCLV Karbon, 27.5 mm gidon yükseltmesi, 820 mm genişlik, 0° boğaz yükseltmesi, 35 mm boğaz uzunluğu

M, ML, L, XL: Bontrager RSL Entegre gidon/boğaz, OCLV Karbon, 27.5 mm gidon yükseltmesi, 820 mm genişlik, 0° boğaz yükseltmesi, 45 mm boğaz uzunluğu

Elcik Bontrager XR Trail Elite, naylon lock-on
Fren SRAM Level Bronze 4 pistonlu hidrolik disk
Fren Rotoru SRAM CentreLine, 6 cıvatalı, yuvarlatılmış kenar, 180 mm
Maksimum Fren Diski: Kadro: 200 mm max / 180 mm min, Maşa: üreticiye göre
Aksesuarlar
Dahili Çanta: Bontrager BITS iç kadro depolama çantası
Ağırlık & Limitler
Ağırlık M boy 13.20 kg / 29.11 lbs (TLR sıvı ile, iç lastiksiz)
Ağırlık Limiti Bisiklet + sürücü + yük toplamı: 136 kg (300 lb)
Boyut Seçenekleri
Mevcut Boyutlar S, M, ML, L, XL

Ekipman, teknik özellikler, modeller, renkler ve malzemeler dahil olmak üzere bu sitede yer alan ürün bilgilerinde herhangi bir zamanda bildirimde bulunmaksızın değişiklik yapma hakkımız saklıdır.

Bisiklet ve kadro ağırlıkları, üretim öncesi boyalı kadrolara dayanmaktadır. Nihai üretimde ağırlıklar değişebilir.

Boyutlandırma ve Uyum

Trek'in güncellenmiş boyutlandırma sistemi, boy seçeneklerini birleştirerek ve örtüşmeleri azaltarak size uygun boyutu bulmanızı kolaylaştırır. Aşağıdaki çizelgeler boya göre tavsiye ettiğimiz bedenleri göstermektedir, ancak mükemmel uyumu belirleyen kol ve bacak uzunluğu gibi başka faktörler de vardır. Mükemmel uyumu bulmanın en iyi yolu profesyonel uyum danışmanlığı almaktır.

S

Boy

155 - 165 cm

İç bacak boyu

74 - 78 cm

M

Boy

165 - 177 cm

İç bacak boyu

79 - 83 cm

ML

Boy

173 - 180 cm

İç bacak boyu

81 - 86 cm

L

Boy

177 - 188 cm

İç bacak boyu

84 - 89 cm

XL

Boy

188 - 195 cm

İç bacak boyu

89 - 91 cm

Aksi belirtilmedikçe tüm ölçümler cm cinsinden verilmiştir.

Geometri Tablosu

Tüm ölçümler santimetre (cm) cinsindendir, aksi belirtilmedikçe. Açılar derece (°) olarak verilmiştir.

Madone SLR Geometri Çizimi
Ölçü S S M M ML ML L L XL XL
Pozisyon Yüksek Alçak Yüksek Alçak Yüksek Alçak Yüksek Alçak Yüksek Alçak
Tekerlek Boyutu 27.5" 27.5" 29" 29" 29" 29" 29" 29" 29" 29"
A — Sele borusu 36.0 36.0 41.0 41.0 42.0 42.0 43.5 43.5 47.0 47.0
B — Sele borusu açısı 69.5° 69.0° 70.5° 70.0° 70.5° 70.0° 70.5° 70.0° 70.5° 70.0°
C - Headtube Uzunluğu 10.5 10.5 10.5 10.5 11.0 11.0 11.5 11.5 13.5 13.5
D - Headtube Açısı 65.9° 65.5° 65.9° 65.5° 65.9° 65.5° 65.9° 65.5° 65.9° 65.5°
E - Etkin Üst Boru 55.8 55.9 58.7 58.8 61.1 61.2 63.0 63.1 67.2 67.3
F - Alt Braket Yüksekliği 35.1 34.5 35.4 34.8 35.4 34.8 35.4 34.8 35.4 34.8
G - Alt Braket Düşüşü 1.0 1.6 2.6 3.2 2.6 3.2 2.6 3.2 2.6 3.2
H - Chainstay Uzunluğu 43.4 43.5 43.4 43.5 43.9 44.0 43.9 44.0 44.4 44.5
I - Offset 4.3 4.3 4.3 4.3 4.3 4.3 4.3 4.3 4.3 4.3
J — Trail (cm) 11.1 11.5 12.1 12.5 12.1 12.5 12.1 12.5 12.1 12.5
K — Tekerlek Tabanı 115.0 115.1 118.8 118.8 121.0 121.0 122.7 122.7 127.0 127.1
L — Standover 70.5 70.0 75.5 75.0 75.7 75.2 75.8 75.3 76.3 75.8
M — Kadro Reach 42.2 41.7 45.2 44.7 46.7 46.2 48.2 47.7 51.2 50.7
N — Kadro Stack 56.6 57.0 59.9 60.3 60.4 60.7 60.8 61.2 62.6 63.0

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.